Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Kampania informacyjna SyMfonia serc

Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego ogłosiło konkursy: poetycki i fotograficzny czym otworzyło kolejną edycję kampanii „SyMfonia serc”. 

Kampania ta jest odpowiedzią na niski poziom wiedzy o stwardnieniu rozsianym i życiu z ta chorobą. Skierowana jest do ogółu społeczeństwa a realizatorami są osoby chore, z niepełnosprawnością, dzieci, osoby starsze. Kampania to różnorakie działania prowadzone przez cały rok, ale ich natężenie nastąpi we wrześniu – miesiącu zwyczajowo uznanym za miesiąc SM. Każde działanie, które powoduje wzrost świadomości o stwardnieniu rozsianym – może zostać włączone w ramy kampanii. Tegorocznym hasłem „SyMfonii serc” jest hasło  Światowego Dnia SM .…. Pewnego dnia….  Ze względu na ważkość sprawy, Patronat Honorowy nad tegoroczną „SyMfonia serc” objęła Irena Lipowicz – Rzecznik Praw Obywatelskich.

Prowadzona corocznie  ewaluacja wewnętrzna działań potwierdza celowość dalszego prowadzenia kampanii.

Zachęcamy do przyłączenia się  do „SyMfonii serc” zarówno oddziały i koła PTSR a także osoby fizyczne i prawne.

więcej: http://www.ptsr.org.pl/pl/vii_edycja_kampanii_informacyjnej_symfonia_serc_.html

 

 

01-jedryka.png02-elegance.png03-fkd.png04_znanywynik.png05-rynek-zdrowia.pngsorella.jpgwsz_logo.jpg